رویداد

تاسیس اندیشکده محقق و همکاران

موسسه حقوقی محقق و همکاران پس از موفقیت‌های بیشمار در حوزه‌ی وکالت و حل مسائل و پرونده‌های حقوقی مراجعین، مصمم به تاسیس اندیشکده‌ای ذیل همین عنوان شد. تا از این طریق تجربیات ارزنده‌ی خود در زمینه‌های متفاوتی حقوقی را به رشته‌ی تحریر در آورد.

از طرف دیگر اندیشکده‌ی محقق و همکاران قصد دارد با فراخوان از سایر فعالان عرصه‌ی حقوق و رشته‌های مرتبط، گنجینه‌ای ارزشمند از مطالعات و پژوهش‌های حقوقی در ابعاد مختلف این رشته فراهم آورد.

سایت حاضر دریچه ایست به سوی این عرصه‌ی بی‌بدلیل علم و تحقیق.

پژوهشگران اندیشکده محقق و همکاران، بهترین‌های علم حقوق را نشر می‌دهند

دفتر مرکزی تهران ۰۲۱۲۶۱۱۶۳۸۵ info@mohagheghlaw.com
امام على عليه ‏السلام : «يا مُؤمِنُ اِنَّ هذَا العِلمَ وَالاَدَبَ ثَمَنُ نَفْسِكَ فَاجْتَهِد فى تَعَلُّمِهِما ، فَما يَزيدُ مِنْ عِلْمِكَ وَ اَدَبِكَ يَزيدُ فى ثَمَنِكَ وَ قَدْرِكَ ، فَاِنَّ بِالْعِلْمِ تَهْتَدى اِلى رَبِّكَ وَ بِالاَدَبِ تَحْسِنُ خِدْمَةَ رَبِّكَ وَبِأَدَبِ الْخِدْمَةِ يَسْتَوجِبُ الْعَبْدُ وَلايَتَهُ وَقُرْبَهُ ، فَاقْبَلِ النَّصيحَةَ كى تَنْجُوَ مِنَ الْعَذابِ» اى مؤمن! همانا اين دانش و ادب بهاى جان توست پس در آموختن آن دو بكوش كه هر چه بر دانش و ادبت افزوده شود بر قيمت و قَدْرت افزوده می‌شود؛ زيرا با دانش به پروردگارت راه می‌يابى و با ادب به پروردگارت خوش خدمتى می‌كنى و با ادب در خدمت‏گزارى، بنده سزاوار دوستى و نزديكى به او می‌‏شود . پس اين نصيحت را بپذير تا از عذاب بِرَهى.
دفترهای دیگر